downloadisدانلود هر چه بخواهید
 
 
پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : حمید

 

دانلود انیمیشن Turbo 2013   انیمشن توربو

 دانلود انیمیشن Turbo 2013

دانلود انیمیشن توربو با زیرنویس فارسی

کیفیت ۷۲۰p web-dl

 

نام انگلیسی : انیمیشن Turbo 2013

نام فارسی : انیمیشن توربو
ژانر: کمدی | ماجرایی | خانوادگی
سال انتشار : ۲۰۱۳
لینک : IMDB
مدت زمان : ۹۵ دقیقه
حجم : ۶۷۱ مگابایت
کیفیت :  ۷۲۰p web-dl – ( خوب )
اسکرین شات: دارد
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی :  دارد

 

خلاصه ی داستان انیمیشن Turbo 2013 :  یک حلزون که در باغچه‌ است  آرزو دارد روزی تبدیل به یک شرکت کننده در  مسابقات سرعت شود . که در این راه با کش و قوس های فراوان رو به رو می شود …



ادامه مطلب ...


 

دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ ۲۰۱۳ با کیفیت عالی ۷۲۰p

دانلود انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs ۲ – ۲۰۱۳

 

 دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 2013   Cloudy with a Chance of Meatballs 2

نام انگلیسی : انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2

نام فارسی انیمیشن : ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲
ژانر: کمدی | ماجرایی | خانوادگی
سال انتشار : ۲۰۱۳
لینک : IMDB
مدت زمان : ۸۷ دقیقه
حجم : ۷۸۰ مگابایت
کیفیت : عالی ۷۲۰p
اسکرین شات: دارد
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد

 

خلاصه داستان انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs 2 :  فلینت که در یک شرکت متشکل از بهترین مخترعان است مشغول به کار است اما به او خبر می رسد که دستگاهش هنوز از کار نیفتاده و در حال ساختن غذاهایی به شکل حیوانات است ، پس او دست به کار شده تا با دوستانش به طرف  …



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : حمید

 

The Silk Road HDTV (2011) Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

The Silk Road China to Turkey دانلود مستند جاده ابریشم The Silk Road

 

نام مستند : The Silk Road: China to Turkey

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۱۳۶ دقیقه

حجم : ۲ گیگابایت

کیفیت : HDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : جاده ابریشم مهمترین مسیر گسترش تمدن باستانی چین به غرب و پل مهم تبادلات اقتصای و فرهنگی شرق و غرب بوده است. جاده ای که سالیان دراز مسیر اصلی تجارت بین تمدنهای چین , هند , مصر , ایران , عربستان و روم باستان بوده است. در این مستند سفر شما از کشور چین آغاز خواهد شد و در نهایت به ترکیه ختم می شود و در این مسیر به پنج کشور و ۳۰ شهر مختلف نیز سفری خواهید داشت. نکته قابل توجه در این فیلم پخش تصاویری زیبا از کشورمان ایران است که برای ما ایرانی ها بسیار جذاب خواهد بود .



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : حمید

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۵۲ به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و … توجه لینک ده قمت اولیه در ته سایت دوبله گلوری می باشد.دروغ نمی گویم.

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, :: 12:17 ::  نويسنده : حمید

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

SimCity pc cover دانلود بازی SimCity برای PC

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, :: 19:32 ::  نويسنده : حمید

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 



ادامه مطلب ...


شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : حمید

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

 

 

XOF چه کسانی هستند؟
به نظر می‌رسد که گروه XOF، یکی از گروهک‌های ارتش آمریکاست ولی دشمنی اصلی آنها با سربازان بدون مرز  و گروهک Fox می‌باشد.در تریلری که از بازی منتشر شد شاهد بودیم که، Skull Face، رهبر گروه XOF تمام جزئیات مربوط به حضورش را در Camp Omega از بین می‌برد؛ اینطور برداشت می شود که این فرد در ابتدای داستان بر مخفی بودن گروهش پافشاری می‌کند. همچنین عبارت From Fox two Phantoms were born که شعار این عنوان نیز می‌باشد، می تواند اشاره‌ای به رهبران دو گروه Fox و Xof یعنی بیگ‌باس و Skull Face باشد.

گیم پلی
درست مانند نسخه‌ی Peace Walker، این عنوان نیز با ارائه‌ی یک پایگاه اصلی برای ارتش بدون مرز، به بازیباز این اجازه را می‌دهد تا اسلحه های جدید تولید کرده و تجهیزات جدیدی را بسازند. مطمئنا کسانی که نسخه Peace Walker را تجربه کرده‌اند با این قابلیت آشنا هستند. همچنین این بازی به بازیباز‌ها این امکان را می‌دهد تا توسط گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند خود به این پایگاه متصل شدهو در طول بازی آن را کنترل کنند. کارگردان افسانه‌ای این سری، استاد Hideo Kojima قول یک سیستم جدید تغییر شب و روز را به طرفداران داده است. همچنین با توجه به انتخاب شما  در چگونگی نقل‌مکان از یک نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر، ساعات شبانه روز در مقصد متفاوت خواهد بود. یعنی مطمئنا حرکت با یک اتومبیل و یا هلیکوپتر در ماموریت‌هایی که عجله دارید تا به نقطه‌ی دیگری برسید معقولانه‌تر به نظر می‌رسد و این مسئله می تواند چالش‌های بزرگی را با توجه به تاکید بازی بر روی مخفی-کاری به همراه داشته باشد. یکی دیگر از نو‌آوری‌های این نسخه، تاثیر تصمیم بازیباز‌ها در روند داستان بازی است. انتخاب شخص در ترتیب انجام ماموریت‌ها در داستان تاثیر می گذارد اما با این همه، تمام بازیباز‌ها پیام پایانی بازی را متوجه خواهند شد.جزئیات چهره‌ها، نورپردازی، باران همه و همه به لطف قدرت Fox Engine در این عنوان غوقا می‌کنند!
کوجیما درباره‌ی Metal Gear‌های قبلی چنین می گوید: “نسخه‌های قبلی بازیباز را مجبور می کردند تا در یک مسیر مستقیم داستانی از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B بروند، و در این میان مقدار مشخصی از آزادی عمل وجود داشت.” اما در نسخه‌ی جدید تیم Kojima تصمیم‌گیری را به طور کامل بر عهده‌ی بازیباز گذاشته‌اند تا بازیباز خود تصمیم بگیرد چگونه ماموریت را به انجام برساند. این مسئله به کوجیما بیش از پیش کمک می کند تا “تجربه‌ی یک بازی جهان-باز واقعی” را، طبق گفته‌ی خودش؛ برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.

در بازی، بیگ‌باس یک عدد دوربین به همراه خواهد داشت که با استفاده از آن قادر خواهد بود، دشمنان را علامت‌گذاری کرده و شناخت بهتری نسبت به محیط  عملیات پیدا کند، نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کرده و هرطور که دوست دارد وارد محیط شود. این دوربین، به گفته‌ی کوجیما بخش اعظمی از بازی را در بر خواهد گرفت. همچنین بازیباز می تواند با فشردن کلیدی، موقعیت دشمنان را روی نقشه ثبت کند. این قابلیت نه تنها به بازیباز کمک می‌کند حرکت دشمنان را لحظه به لحظه زیر نظر بگیرد بلکه، به آنها در طرح‌ریزی برنامه‌ای برای رسیدن به هدف موجود در‌آن محیط کمک به سزایی خواهد نمود.

همچنین طی تریلری که از بازی منتشر شد، بخش جذاب اعتراف‌گیری نیز همچنان به حضور خود در این قسمت ادامه خواهد داد. در تریلر دیده شد که بیگ‌باس به یک برج دیده‌بانی رسیده و از آن بالا می‌رود و سپس نگهبان را به پایین پرتاب کرده، پروژکتور موجود در برج را به طرف دو تن از سربازان دیگر انداخته آنها را از مسیرشان منحرف می‌کند. سپس به دنبال یکی از آنها رفته و در تاریکی چاقوی خود را بر روی گلوی وی گذاشته از وی سوالی می پرسد. سرباز نیز سریعا مکان هدف مورد نظر را لو داده و بلافاصله توسط بیگ‌باس به وسیله‌ی چاقویی که در سینه‌اش فرو می‌رود کشته می‌شود. حرکتی بسیار خشن و بی‌رحمانه!

در قسمتی از همین تریلر، قابلیت جدیدی از گیمپلی به نمایش در‌آمد. یکی از سربازان متوجه حضور بیگ‌باس در محیط می‌شود. مثل همیشه علامت تعجب قرمز رنگ به همراه صدای مخصوصش، که جزئی از ریشه و پایه‌ی این بازی می‌باشند، بالای سر شخص ظاهر شده و وی بلافاصله اقدام به درخواست نیروی کمکی می کند. اما در همین لحظه صحنه آهسته شده و به بازیباز این اجازه را می دهد تا سرباز را قبل از اینکه به بیسیمش دست بزند، به قتل برساند. این قابلیت شباهت زیادی به قابلیت Breach درب‌ها در سری Call of Duty دارد.

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 01 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360 Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 02 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 03 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360 Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 04 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

Metal Gear Solid V Ground Zeroes screenshots 05 small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 


ممنون از بازدید شما لطفا نظرات خود را راجع این مطلب بنویسید

 



شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, :: 11:1 ::  نويسنده : حمید

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو فراموش نکنید!

 تغییرات نسخه ی v5.172:

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

 

Download Clash of Clans Android Apk Free

 منبع:فارسروید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

برای آندروید :4.0.3

رمز فایل : www.farsroid.com



جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : حمید

سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

 

به نظر می‌رسد اگر این بازی همزمان با Deus Ex: Human Revolution ساخته می‌شد، می‌توانست تاثیر بیشتری، هم در فروش و هم در سر زبان انداخت نام Deus Ex داشته باشد. رمانی که بازی بر اساس آن ساخته شده در ماه فوریه ۲۰۱۱، یعنی ۶ ماه پیش از عرضه Human Revolution منتشر شده ولی با این حال، The Fall حال و هوایی کاملا منطبق با نسخه سال ۲۰۱۱ دارد. فضای زرد رنگ سایبر پانک شهر واشنگتن، نمای جذابی به مخاطب ارائه می‌دهد. در حالی که نسخه‌های اول و دوم این بازی فضای سایبر پانکی آبی رنگی داشتند که عمده شهرتشان را مدیون همین اتمسفر آبی رنگ بودند. وسعت محیط بازی همانند گذشته بسیار بالاست و مخصوصا برای یک بازی سه بعدی مختص اسمارت فون‌ها فوق العاده ایده‌آل است. اما مدت زمان بازی چندان درخور و شایسته‌ نام Deus Ex نیست. عموما بازی‌های RPG یا نقش‌آفرینی، دارای تعداد بالایی ماموریت فرعی هستند که ارتباطی با داستان اصلی ندارد اما The Fall در این قسمت ضعف بزرگی دارد. اگرچه ملاحضات در نظر گرفته شده برای یک بازی پلتفرم  ابزارهای همراه منطقی است، اما در حد نام Deus Ex نیست.

منبع توضیحات: وبسایت نارنجی

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2
CPU: 2GHz dual core
RAM: 2 GB RAM
HDD: 4 GB available space
GPU: DirectX 9.0c compatible
DX: 9.0

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
CPU: Quad Core 2.66GHz
RAM: 4 GB RAM
HDD: 4 GB available space
GPU: GeForce 500 Series/ Radeon HD 7000 Series, 1 GB VRAM

 

تصاویری از محیط بازی:

Deus Ex The Fall screenshots 01 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC Deus Ex The Fall screenshots 02 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

Deus Ex The Fall screenshots 03 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC Deus Ex The Fall screenshots 04 small دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link



جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : حمید

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.  میتوانید به کلن iran kings 2بیایید.

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

لینک دانلود – 47 مگابایت | لینک کمکی

رمز فایل: www.downloadha.com

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان downloadisدانلود هر چه بخواهید و آدرس downloadis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 6823
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1